Toimitusehdot

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 24.08.2020 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

TILAAMINEN

Tilaajan ja maksajan tulee olla 18-vuotta täyttänyt. Alle 18-vuotiaat voivat tehdä tilauksen huoltajan kanssa.

Tilaamista varten tarvitsemme sinun nimesi ja osoitteesi, sekä postin ilmoituksia varten puhelinnumerosi ja sähköposti osoitteesi. Näitä tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Emmekä käytä tietojasi suoramarkkinointiin ellet ole erikseen tilannut uutiskirjettämme etusivulla olevalla kaavakkeella.

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan vain Manner-Suomen alueelle.

Jos tilauksesi mukaista tuotetta ei syystä tai toisesta ole tarjota, ilmoitamme siitä sinulle viipymättä sähköpostilla. Tilaajalla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen tuotetietoihin ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Teethän tilauksen vain, jos olet aikeissa lunastaa tuotteet. Emme hyvitä noutamatta jääneitä tuotteita.

TOIMITUSKULUT JA TOIMITUSTAPA
Käytämme joko Postia tai Matkahuoltoa kotimaan lähetyksiin. Toimitukset toimitetaan arkisin, eli viitenä päivänä viikossa lukuunottamatta pyhäpäiviä ja sairastapauksia.

Voit valita paketin noutopisteeseen tai kotiinkuljetuksella.

KOTIINKULJETUS
Kotiinkuljetuksessa lähetys jaetaan osoitekorttiin merkittyyn osoitteeseen ja luovutetaan kuittausta vastaan. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Vastaanottajan nimitieto tallennetaan lähetysten seurantaan.

Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään saapumisilmoitus ja lähetys toimitetaan vastaanottajan lähipostiin noudettavaksi. Lähetykselle on tilattavissa maksullinen uudelleen jakelu. Lähetys palautetaan lähettäjälle, jos sitä ei noudeta säilytysajan päätyttyä. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset postipakettina. 

Toimituskulut ovat kirjoitus hetkellä samat kaikkiin tilauksiin. Mikäli jollain tuotteella on eri postituskulut, ilmoitetaan siitä selkeästi tuotekuvauksessa. Jokaiseen tilaukseen liitetään tilauksen seurantanumero jonka näet sähköpostiisi tulevasta tilausvahvistuksesta. 

Emme ole vastuussa meistä riippumattomista toimitusajan viivästyksistä, kuten esimerkiksi toimituksiin vaikuttavista lakoista tai pandemioista, tai särkyvänä pakettina lähetetyistä paketeista, jotka ovat rikkoutuneet meistä riippumattomista syistä matkan aikana.

HINNAT JA ALENNUKSET
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tuotteiden hinnat sisältävät 24% (VAT) arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Kaikki alennukset lasketaan vasta kassalla.

PALAUTUS JA VAIHTO
Haluamme antaa mahdollisimman hyvät tiedot ja kuvat tuotteistamme verkkokauppamme sivuilla.

Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen tilausta. Joskus kuitenkin tuote ei sovi tarpeeseesi, tällöin asiakkaalla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus tuotteen noudosta.

Palautus/vaihto aika on tuotteen noudosta on 14 päivää. Palautuksesta/vaihdosta on ilmoitettava sähköpostitse [email protected] ennen palautuksen lähettämistä. Tuotteet on palautettava käyttämättöminä ja alkuperäisessä kunnossaan.

Tuotteeseen voi tutustua, mutta kuitenkin siten, ettei tuotteeseen synny mitään käyttämisen jälkiä tai vahinkoja. Kaikki tuotteen osat tai ominaisuudet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa.

Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Mikäli sitä ei ole valikoimassa, palautamme kauppasumman reklamaation käsittelyn jälkeen. Palautustilanteissa teemme hyvityksen samalle maksuvälineelle jolla ostoksesi on maksettu.

Emme hyvitä palautuksesta aiheutuneita kuluja. Eli meillä ei ole palautuspalvelusopimusta Postin kanssa. Sama koskee tuotteen vaihtoa. Vaihto tilanteessa asiakas on vastuussa palautus postikuluista, mutta lähetämme uuden tuotteen sinulle veloituksetta.

Emme vastaanota palautuksia postiennakolla. Mikäli palautus on tehty postiennakolla, vähennämme postikulut palautettavasta summasta.

Emme hyvitä noutamatta jääneitä tuotteita. Mikäli noutamatta jäänyt tilaus palautuu meille odotamme asiakkaan yhteydenottoa. Veloitamme kulloinkin voimassa olevat postituskulut, sekä 10€ palautuvan paketin kuluja uudelleen lähettämisestä. Seuraathan siis lähetyksesi kulkua ja ole hyvissä ajoin yhteydessä Postiin tai meihin mikäli et kerkeä lähetystä noutamaan

KAUPAN PERUMINEN
Kaupan voi perua ilman lisäkuluja ennen kuin tilaus on täytetty/postitettu ( eli jos et ole vielä saanut s-postiisi lähetystunnusta tilaukselle ). Mikäli tilaus on jo postitettu pätee kaupan perumiseen normaalit palautus säännöt. Mikäli tilaus on jo postitettu ja jätetty noutamatta, veloitamme kulloinkin voimassa olevat postituskulut sekä 10€ palautuvan paketin kuluja kaupan perumisen yhteydessä. Kulut vähennetään palautettavasta kauppasummasta. Seuraathan siis lähetyksesi kulkua ja ole hyvissä ajoin yhteydessä Postiin tai meihin mikäli et kerkeä lähetystä noutamaan.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/

Palautuksen teko-ohje
Ilmoita meille palautuksesta sähköpostitse [email protected] Ilmoita sähköpostissa koko nimesi ( sama kuin tilauksessa jonka palautat ), tilausnumero ja tuote jonka olet palauttamassa / vaihtamassa, sekä palautuksen syy. Pakkaa tuote/tuotteet hyvin kestävään pakettiin (esimerkiksi paketti, jossa lähetys on tullut). Postita paketti alla olevaan osoitteeseen. Säilytä aina Postilta saamasi kuitti palauttamastasi paketista, sekä palautuksen lähetystunnus kunnes olet saanut meiltä sähköpostilla varmistuksen palautuksen vastaanottamisesta.

Teemme hyvityksen heti kun olemme prosessoineet palautuksen ja ilmoitamme tästä sinulle vielä erikseen sähköpostitse.

Mimis Living Oy
Tapiontori 1, 8krs.
02100 Espoo

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet
Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta Posti / Matkahuolto ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto. Mikäli havaitset vaurioitumisen luovutuksen jälkeen, ota välittömästi yhteys Postiin / Matkahuoltoon / DB Shenkeriin ja tee vahinkoilmoitus. Ilmoita vauriosta välittömästi myös myös meille [email protected]

Postin yhteystiedot
www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute
Asiakaspalvelu: 0200 71000 (pvm/mpm)
Sähköposti: asiakaspalvelu(at)posti.com
Pakettiautomaatit: smartpost(at)posti.com

Mimis Living asiakaspalvelu
Sähköposti: [email protected]
Sähköpostitse vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista

REKLAMAATIOT
Reklamaatioissa ole aina ensin yhteydessä meihin sähköpostilla [email protected]